خوشحال شدم

خیلی خوشحال شدم آخه بالاخره دو دوست عزیز به وبلاگ منم سر زدنالبته تازه تاسیس نمیشه خورده گرفت ... امروز روحیه م خوبه ... هوا هم خوبه ... الان آفتاب در اومده ... جون میده بری شمال ...راستی یادم نبود یکی از دوستام پدرش فوت کرده باید بریم ختم ...خدا رحمتش کنه ... 

 

بازم مرسی از دوستانی که به من سر میزنن ... هر کسی افتخار بده تبادل لینک کنیم ممنون میشم ...

نظرات 4 + ارسال نظر
گلاب پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.golabetanha.blogsky.com

سلام مهرناز خانم من لینکت میکنم عزیزم بیا وبلاگمو بخون ببینم نظرت چیه نسبت به حرفهای دلم؟؟:)))

‌رضا جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام

آزادی خواه شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ب.ظ http://freefreedom2.blogsky.com

سلام دمهرناز عزیز

ممنون که بهم سر زدی...

اگه خواستی تبادل لینک می کنیم!

زنده باد آزادی

علی پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

باران باش ! ببار و نپرس که پیاله های خالی از آن کیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد